måndag 31 mars 2014

Om man skulle ta och skärpa till mig då...

Ja det kan man ju undra ;)
Jamen så där ja, då ska väl vilan vara över för den här gången, eller skrivtorkan, slöheten, brist på inspiration eller whatever det nu var som orsakade stopp i skrivandet denna gång. Ibland bara händer det, jag får inte ur mig ett enda ord fast jag både vill och har massor att skriva om. Dessutom älskar jag ju att skriva och berätta och ÄNDÅ SÅ HÄNDER DET igen och igen... nog tjatat om detta för nu skriver jag igen. SNART :-)

Den stora frågan nu är om jag ska fortsätta där jag slutade sist... resor var det då. Eller om jag ska starta från nu...

Slutvelat, det får bli där jag slutade!!! Resor, vänskap, träning, känslor, stickning ja allt i en salig blandning blir det - as usual.

En salig blandning var det ja...
Imorgon kommer det - promise!!!

"Förändra sig kan ingen - men bättra sig kan alla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar