fredag 23 augusti 2013

Allting har ett slut!

Så var då semestern till ända. Tyvärr säger jag, för jag skulle gärna semestrat ett par 17 veckor till typ. Det är inte helt vare sig OK eller PK att säga det jag vet. Helst skulle jag kanske säga att jag längtat lite efter att få börja jobba igen och återgå till normala rutiner etc, men nej jag har inte längtat efter det, inte ett dugg faktiskt... Det som är så njutningsfullt med semester och ledig tid är att slippa alla måsten, alla tider som ska passas, ja för mig är det helt enkelt en känsla av frihet. Att kunna göra vad jag vill, hur jag vill och när jag vill... Det är ju inte för inte som jag är en Skytt :-)

vilken sommar!!!
Sommaren har varit helt otroligt fantastisk på många sätt och vis, framför allt vädermässigt, jag har haft en helt oplanerad semester där jag har gjort massor av roliga saker, haft kul med många olika människor, fått se och höra min stora idol, super-snygg-läckra och sjukt bra Robbie Williams uppträda på Ullevi, jag har stickat i massor och tillbringat mycket tid med de här högt älskade grabbarna:

Hannes
Adam





















Och ändå är jag inte riktigt nöjd och tillfreds, jaaaaa jag vet; SKÄMS PÅ MIG!!! Men någonting har ändå fattats, en otroligt viktig, allmänt välgörande, energigivande och positiv del i min tillvaro. Nåväl, så blev det och så är det, men nu är nog snart allt i sin ordning igen och det känns bra so far!

Sticka, sticka, stiiickaaaa
Resa, resa, reeeesaaa
Nu ser jag fram emot en höst med mycket stickning, en Londonresa med Lotta som kan komma att tillbringas på golvet :), och i vinter blir det minsann en långresa det ska bli härligt. Jag ska få bo i en hydda ute i kristallklart knallblått vatten - ÄNTLIGEN!!!!
En resa till New York är också under uppsegling och så jaaaaaaa jag vill ju åka till Chicago också på stickevent, men allt går ju inte att genomföra - tiden räcker inte till!!! Ja ni ser ju själva, jag har verkligen inte tid att arbeta!

"Med båda fötterna på jorden kommer man inte långt."

1 kommentar: