lördag 12 april 2014

Jag kan ju bara jag vill!

Min hjärna är inte helt lätt att samarbeta med!
Moahahaha jag har löst problemet - ja ETT problem! Jag SKA springa Midnattsloppet OCH jag SKA resa också fast numera på olika dagar he he! Ett litet telefonsamtal och ett otroooooligt trevligt, mjukt och ödmjukt tonfall på rösten senare så var det problemet löst!
Grundproblemet, ja alltså min grava dementa Alzheimers, kvarstår dock men nu är ett problem löst och då nöjer jag mig så. Grundproblemslösningen överlåter jag med varm hand till "Nån Annan".

Så nu vet ni :)
Många ursäkter finns det...
Jag hade en tänkt plan idag, den sprack! Det har en tendens att ofta göra det, vilket ju kan bero på att jag har taskig karaktär eller så är jag bara VÄLDIGT flexibel. Just idag berodde det på det förstnämnda, den dåliga karaktären alltså. Jag hade tänkt köra ett riktigt långpass löpning med löpskolningsövningar inlagda. Men alltså... den här dagen blev istället en dag av busy doing nothing, japp så blev det. Eller ja ingenting... jag har ätit ur en stor påse godis, stickat en halv socka och klippt lite hår. Jag är så sjukt lat mellan varven så det finns inte - när man har bestämt sig så är det väl bara att göra det man bestämt sig för! Men det finns uppenbart flera STARKA viljor i min kropp, den lata delen är ofta den starkaste... Jag kan alltid lätt hitta tusen argument för att låta den sämre sidan av mig vinna utan att det ger mig dåligt samvete. Nåja det kommer en ny dag imorgon och då ska jag...

Apropå hjärnor, se lyssna och SKRATTA:


Och sist men inte minst: Rumpkullorna - kom ihåg var ni läste det först!

"Inget är så galet att det inte kunde vara värre."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar